Alla inlägg under september 2008

Av Poccahontas Ängstalund's - 13 september 2008 10:36

Här är jag i min hittills finaste utställningspose! Kolla också in mina kompisar Don Juan Elvis och kaxiga Ellen!

Av Poccahontas Ängstalund's - 13 september 2008 08:30

oj oj va jag sprang och busade i går! Men Elvis vovens "hästar" sprang nog mets av alla..*suck* Men han ligger på farstukvisten mest hela tiden och jag vid Stefan fötter man orkar bara små doser av Elvis liksom..men han ska åka hem i dag tack o lov!

Av Poccahontas Ängstalund's - 12 september 2008 05:52

åh hå! Emis kusin håller på med hundutställningar och kanske hon kan vara min utställare första gången men det är ett par komandon jag måste lära mig först..stå och spring..hmm de ska väl gå!

Av Poccahontas Ängstalund's - 11 september 2008 07:03

Hmm..det är kvar det förbaskade stängslet Stefan satte upp igår...voff!

Av Poccahontas Ängstalund's - 10 september 2008 06:03

Attans va jag å Ellen jagade kaniner i går kväll!! Så roligt så! Sen kommer jag tillbaka på kommando då speciellt till Emi som har godis till mig! Men jag kommer annars också när Stefan visslar eller ropar på mig! Jag är duktigare än va nu andra sagt faktiskt!! Sen är det klart att jag får vara på museet med den nya arkivariern då i arkivet anställd som mus jägare! 

Av Poccahontas Ängstalund's - 9 september 2008 16:16

Jag va me Stefan till vedboden..åh hå  2 av 3 möss tog jag!! Hur skojsigt som helst! Mössen hade byggt bo i en påse med paff. 

Av Poccahontas Ängstalund's - 9 september 2008 06:27

Jag är lite borta med vinden fortfarande men bara lite!  Frukosten smaka fint! Jag skulle sova inne hos Nicke men .. jag ville sova på den sköna kökssoffan istället! Men jag gillar inte att vara på bild..ush! Nu har jag åkt bil.. skjutsat Nicke till bussen de är skoj att åka bil! I dag ska jag vara själv ett par timmar med Ellen men jag har hört att hon bara ligger å luktar fram till eftermiddagen och då först blir lite aktiv så det kommer nog att gå bra..vov!

Av Poccahontas Ängstalund's - 8 september 2008 09:36

Nu så har Vilma kommit till Nybacka och här så kommer hon att få det fint! Resan gick jättebra men hon såg då ut som ett stort frågetecken i mellan åt men inget pip eller gnäll så duktig så! Nu gäller det att Ellen kan ta det lugnt. Hon vill så väl vara kompis med Vilma men så ska hon skydda mig och är man en hundmagnet så är man..Vilma säger: Hit å dit å..nu ligger jag här vid Stefans fötter det känns iaf bra! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards